You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ליגת האלופות - מכבי פתח תקווה, נערים ב' - על
אליפות בסטייל. שחקני מכבי פ"ת - אלופי המדינה הרשמיים (צילום: עמרי שטיין)

ליגת האלופות - מכבי פתח תקווה, נערים ב' - על

מכבי פ"ת ניצחה את הפועל ת"א במשחק העונה, בכך היא מבטיחה זכייה באליפות המדינה, שני מחזורים לפני תום הליגה. הפנים לעבר זכייה בדאבל

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

פינת "ליגת האלופות" - פינת הפרגון שלנו לקבוצות שזכו באליפות רשמית בשנתוני הנערים והנוער, מגיעה לאילן הגבוה ביותר שלה בשנתון נערים ב' - מכבי פ"ת, שמודרכת ע"י נאור לוזון. לאחר שקבוצת הנוער זכתה באליפות מדינה מרשימה היום קבוצת נערים ב' של מכבי פ"ת זכתה היום באליפות המדינה, לאחר שניצחה 0:1 את הפועל ת" במשחק העונה, משער שהבקיע נועם שרף בלאו בדקה ה-55. בכך מוצאת את עצמה שני מחזורים לתום העונה עם יתרון בלתי מחיק על יריבותיה, כשנותרו שתי נקודות בקופה.

כבר מתחילת העונה מכבי פ"ת אותתה בצורה ברורה על מטרותיה, כשניצחה בכל שמונת משחקי הליגה הראשונים וסיימה את הסיבוב הראשון בפסגת הטבלה עם מאזן שעמד על 13 ניצחונות, תוצאת תיקו אחת והפסד אחד, תוך שהיא מקדימה ב-8 נקודות את מכבי חיפה, שדורגה במקום השני.

בסיבוב השני, שנפתח עם הפסד ביתי מפתיע 1:0 במשחק מול קבוצת מרכז הטבלה של מ.ס אשדוד, הדברים הלכו פחות טוב, אך עדיין מכבי פ"ת הצליחה לשמור על עליונות. את השליש השני סיימה הקבוצה עם הפסד ביתי 2:0 למכבי נתניה - שמדורגת בחלק העליון של מרכז הטבלה. מכבי פ"ת מצאה את עצמה בהמשך מסיימת בשתי תוצאות תיקו רצופות, שיצרו משברון, שכן הקבוצה שהייתה רגילה לנצח מצאה עצמה צוברת 5 נקודות בלבד בארבעה משחקים. למרות זאת, הצליחה הקבוצה לשמור על הפרש של יותר מניצחון אחד על פני הדולקות אחריה. הניצחון שהשיגה היום הקבוצה סגר עניין ומעניק לקבוצה זכייה באליפות.

למרות היותה קבוצת ההתקפה הפוריה בליגה בפער, לאחר שכבשה 74 שערי ליגה ב-28 משחקים, מכבי פ"ת לא מתהדרת בשחקני התקפה בצמרת טבלת מלך שערי הליגה - שזהו הנתון שמסביר עד כמה מדובר בקבוצה שאינה תלותית יתר על המידה במספר מצומצם של שחקנים. רק שני שחקנים בקבוצה כבשו סך דו ספרתי של שערים: עמית מדינה ויהונתן שגב. ההגנה של מכבי פ"ת בראשות עילי אלטמן, והבלם והקפטן - ישיעהו מגאמדוב, הבן של מוראד - בלם העבר האגדי של קבוצת הבוגרים בה הוא משמש כעוזר מאמן, ספגה את כמות השערים הנמוכה בליגה.

הצלחת הקבוצה מתבטאת גם בייצוג של ארבעה שחקנים בנבחרת נערים ב', שלפני קצת יותר מחודש השתתפה בטורניר הפיתוח של אופ"א, שנערך במונטנגרו. ברשימה: השוער - עילי אלטמן, הקשרים - מייק מוגילבסקי ודניאל שדה והחלוץ עמית מדינה.

המטרה ההישגית הבאה של הקבוצה היא זכייה בגביע המדינה, לאחר שניצחה 0:4 במשחק חצי הגמר את הפועל הוד השרון - הסינדרלה מליגת שרון, שהדיחה קודם לכן שלוש קבוצות מליגות בכירות יתר בשלב הפנדלים, שתיים מהן מליגת העל - הפועל באר שבע והפועל כפר סבא. קודם לכן, זכתה הקבוצה לפייט חזק מהפועל חיפה מהליגה הארצית והפועל ר"ג ממרכז טבלת ליגת העל, שאותן הצליחה לנצח בתוצאה 0:1. במשחק הגמר, שייערך ב-22/5, בשעה 19:30, באצטדיון ר"ג, תפגוש הקבוצה את הפועל ת"א - שתקווה לנצח ולסיים עונה עם תואר, בעוד שמכבי פ"ת תקווה לזכות בדאבל. 

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? צפה בסרטון ולחץ כאן